Odkrivamo poti med vzroki in posledicami

Razumemo razmišljanje, občutenje in vedenje ljudi. Iz množice podatkov ustvarimo enostavno razumljive in privlačno berljive zgodbe. Tako vam omogočamo sprejemati optimalne poslovne odločitve.

 

 

HOW WE RESEARCH

Qualitative

Qualitative research methods (group discussions, interviews, guided shopping, ORC – online forums, ethnography, etc.) are used when we want to gain in-depth insight into consumers’ perceptions, practices, preferences, and expectations. When we want to answer questions like: Why? How? In which way?

Quantitative

Quantitative research methods are used when we want to obtain statistically representative data by applying a structured questionnaire to a larger sample. When we want to answer a question like: How many?

Neuromarketing

Using EEG and eye tracking technology, we get an in-depth insight into the brain activity and unconscious mind of the consumer. We can find out what is really going on in people’s brains when they encounter brands, their advertising and other marketing activities.

Conjoint

The Conjoint Experiment allows us to answer the question of what features and price a product/service should have to perform optimally in the market. It allows us to prepare “what if” scenarios. With the help of a simulator (which we build using the collected survey data), we can identify the changes that occur in purchasing decisions if certain product/service characteristics change.

Storytelling

It is human nature to remember stories and forget information. That’s why we create easy-to-understand and compelling stories from a mass of data. We use infographics, illustrations, image collages, videos, and animations.

Online panel

We use our own Plusplet online panel to conduct the online survey. This is a community of individuals who like to express their opinions and participate in online surveys. It reflects the population of Slovenia in terms of gender, age and regional structure and is statistically representative. This means that the results of a survey on a sample of “panelists” are similar to what the results would be on the population as a whole.

ARAGON’S GUIDE TO THE METHODS

Se vam porajajo naslednja vprašanja?
Kako izvajamo…

 

TESTE KONCEPTOV

zasnova izdelka, zasnova okusa, zasnova dizajna embalaže, zasnova oglaševalskih kreativ, zasnova cenovnega pozicioniranja

EVALVACIJO PERFORMANCE BLAGOVNE ZNAMKE / TRŽNEGA KOMUNICIRANJA

test percepcije in pozicije blagovne znamke, merjenje učinkovitosti oglaševanja, brand track

UPRAVLJANJE POTROŠNE IZKUŠNJE

segmentacija potrošnikov, spremljanje nakupov, testi uporabnosti spletnih strani in aplikacij

RAZISKAVE NAMENJENE PODPORI EVALVACIJE POTROŠNE IZKUŠNJE

skrivnostni kupec, raziskava zadovoljstva

Vpišite svoj elektronski naslov in pričnite prebirati Aragonov Vodnik po metodah in vsebinah tržnega raziskovanja.

SUCCESSFUL STORIES

OUR INSPIRATION

“Večina ljudi je prepričanih, da so tržne raziskave stvar vprašalnikov, vzorcev, računalniških algoritmov, številk in odstotkov, deležev in stolpcev. A v resnici so tržne raziskave predvsem stvar ljudi. Raziskovalci poskušamo razumeti in razložiti najgloblje vzgibe, ki vodijo razmišljanje, občutenje ter vedenje ljudi. S tem vpogledom pomagamo odločevalcem v podjetjih in organizacijah, da laže predvidijo dogodke v prihodnosti. Tako preprosto je bistvo raziskovalnega dela; seveda pa pri njem raziskovalci uporabljamo vrsto kompleksnih metod in postopkov. Jasno je, nimamo kristalne krogle, ki bi ponujala vse odgovore na vsa vprašanja, lahko pa poiščemo koristne odgovore na pravilno zastavljena vprašanja. Če razmišljam o svojem poklicu in svojem poslanstvu, mi je še najbliže naslednja definicija: raziskovalci vidimo tisto, kar lahko vidijo vsi, in pri tem pomislimo na nekaj, na kar prej ni pomislil še nihče.”

O ARAGONU

Smo ena izmed vodilnih slovenskih tržno-raziskovalnih agencij. Za vas že vse od leta 1999 raziskujemo trg, vam svetujemo in pomagamo sprejemati optimalne marketinške in poslovne odločitve.

Pri delu nas ženeta radovednost in ustvarjalna strokovnost. Zato raziskujemo s pomočjo širokega spektra naprednih raziskovalnih pristopov.

Za izvedbo anketiranja uporabljamo lasten spletni panel Plusplet, ki po spolu, starostnih skupinah in regijski strukturi odseva populacijo Slovenije.

zvestih naročnikov

izvedenih raziskav

popitih kav na leto

leta skupnih izkušenj

V sodelovanju z našimi naročniki smo prejemniki številnih Effie nagrad.
Aktivno sodelujemo v raziskovalno strokovnih združenjih: ESOMAR, AMA, DMS, SOZ in se redno udeležujemo nacionalnih ter mednarodnih strokovnih srečanj: ESOMAR, SMK, Marketinški fokus, SOF, Effie, Golden drum, Media Meeting, SEMPL, SKIM, Sawtooth Software.
V sodelovanju z našimi naročniki smo prejemniki številnih Effie nagrad.
Aktivno sodelujemo v raziskovalno strokovnih združenjih: ESOMAR, AMA, DMS, SOZ in se redno udeležujemo nacionalnih ter mednarodnih strokovnih srečanj: ESOMAR, SMK, Marketinški fokus, SOF, Effie, Golden drum, Media Meeting, SEMPL, SKIM, Sawtooth Software.
Aragon d.o.o.
Naslov: Ulica 28. maja 49, Ljubljana
Telefon: +386 1 547 17 08
E-pošta: info@aragon.si
Splet: www.aragon.si
Spletni portal: plusplet.com