STORYTELLING

V naravi ljudi je, da si zgodbe zapomnimo, podatke pa pozabimo. Zato iz množice podatkov ustvarjamo enostavno razumljive in privlačno berljive zgodbe. Pri tem uporabljamo infografike, ilustracije, slikovne kolaže, videe in animacije.

ZAKAJ STORYTELLING?

Ker si zgodbe zapomnimo, podatke pa pozabimo.

V naravi ljudi je, da svet dojemamo in razumemo skozi zgodbe in emocije. Zgodbe so vpisane v naše kolektivno nezavedno.

Veščina pripovedovanja zgodb je še posebej pomembna v tržnem raziskovanju, kjer se poglabljamo v podatke, iščemo povezave, pojasnjujemo vzroke in napovedujemo trende.

NAŠ NAČIN

Iz množice podatkov ustvarjamo enostavno razumljive in privlačno berljive zgodbe. Pri tem uporabljamo infografike, ilustracije, slikovne kolaže, videe in animacije.

Ustvarjamo kontekste, ki omogočajo, da ekipe naših naročnikov izsledke raziskav uspešno razumejo in ponotranjijo. Le raziskava, ki navdihuje in motivira k spremembi, je uspešno izvedena raziskava.

Primer