CONJOINT EKSPERIMENT
Conjoint eksperiment nam omogoča odgovoriti na vprašanje, kakšne lastnosti in ceno naj ima izdelek / storitev, da bo njegov nastop na trgu optimalen. Omogoča pripravo »kaj pa če« scenarijev. S pomočjo simulatorja (ki ga izdelamo s pomočjo zbranih anketnih podatkov) lahko ugotavljamo spremembe, ki se zgodijo pri nakupnem odločanju, če se določene lastnosti izdelka / storitve spremenijo.
KDAJ CONJOINT?
Uporabimo ga za:
Celostno zasnovo novih izdelkov/storitev ali spreminjanje zasnove obstoječih izdelkov/storitev.
Ugotavljanje vpliva tržnih aktivnosti konkurentov (npr. znižanje cene, uvedba novih izdelkov) na preferenco naše znamke.
KAKO NAM POMAGA?
Odgovori nam na vprašanje, kakšne lastnosti in kakšno ceno naj ima izdelek/storitev, da bo njegova uspešnost na trgu optimalna.
Omogoča pripravo „kaj pa če“ scenarijev in ugotavljanje sprememb, ki se zgodijo pri nakupnem odločanju, če se določene lastnosti izdelka spremenijo.