CONJOINT EKSPERIMENT

Conjoint eksperiment nam omogoča odgovoriti na vprašanje, kakšne lastnosti in ceno naj ima izdelek / storitev, da bo njegov nastop na trgu optimalen. Omogoča pripravo »kaj pa če« scenarijev. S pomočjo simulatorja (ki ga izdelamo s pomočjo zbranih anketnih podatkov) lahko ugotavljamo spremembe, ki se zgodijo pri nakupnem odločanju, če se določene lastnosti izdelka / storitve spremenijo.

KDAJ CONJOINT?

Uporabimo ga za:

Cenovno pozicioniranje izdelkov/storitev.

Celostno zasnovo novih izdelkov/storitev ali spreminjanje zasnove obstoječih izdelkov/storitev.

Ugotavljanje vpliva tržnih aktivnosti konkurentov (npr. znižanje cene, uvedba novih izdelkov) na preferenco naše znamke.

KAKO NAM POMAGA?

Odgovori nam na vprašanje, kakšne lastnosti in kakšno ceno naj ima izdelek/storitev, da bo njegova uspešnost na trgu optimalna.

Omogoča pripravo „kaj pa če“ scenarijev in ugotavljanje sprememb, ki se zgodijo pri nakupnem odločanju, če se določene lastnosti izdelka spremenijo.